Oudergesprekken voeren voor het academische succes van studenten

Oudergesprekken voeren voor het academische succes van studenten

Ouderschap en conversatie – het voeren van oudergesprekken als onderdeel van een meerlagige benadering van Engelse taalleerders (MTLS), is geïdentificeerd als een belangrijke factor bij het bereiken van de educatieve doelen van elke individuele student. Naar schatting gaan ongeveer een miljoen kinderen (van 6 tot 12 jaar) naar openbare scholen in de Verenigde Staten die worden ondersteund door openbare schoolsystemen. Hoewel de meeste MTLS-programma's uitstekende academische programma's bieden, zijn veel studenten niet in staat om de culturele en sociale blootstelling te ervaren die nodig is om maximaal van het programma te profiteren.

Het bereiken van klasdoelen is alleen mogelijk als leerlingen vanaf de vroegste stadia van hun opleiding – van de voorschoolse jaren tot de twaalfde klas, bij het leerproces worden betrokken. Als studenten jong zijn, leren ze door middel van verhalen vertellen, kopieeractiviteiten, elementaire wiskundige vaardigheden en elementaire sociale vaardigheden. Naarmate kinderen ouder worden, raken ze minder geïnteresseerd in lezen en meer geïnteresseerd in deelname aan gesprekken met volwassenen Training en acteursbureau – Hetsen & Visschers. Dit heeft vervolgens geleid tot lagere leesscores en begrip op klasniveau, evenals hogere uitvalpercentages en minder academisch succes.

Met enige moeite kunnen kinderen deze uitdagingen overwinnen, maar vaak zijn het de ouders zelf die hieraan moeten werken, vaak met weinig professionele hulp. Leraren moeten bekwaam zijn in het bieden van ondersteuning aan alle studenten en docenten moeten bereid zijn nieuwe manieren te leren om studenten, volwassenen en gemeenschappen bij de klas te betrekken. Er moeten meerlagige strategieën en programma's worden ontwikkeld waarbij de leraren, ouders en schooldistricten betrokken zijn – die allemaal werken aan een gemeenschappelijk doel van academische excellentie.

Klik hier om meer te lezen: https://hetsen-visschers.nl/